.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه اعتماد 2شنبه


? شباهت مشايي و شهيد آويني؛ سايت حقيقت نيوز در تحليلي رحيم مشايي را با شهيد مرتضي آويني مقايسه کرده است. به نوشته سايت فردا به نقل از حقيقت نيوز که يکي از سايت هاي حامي رحيم مشايي است در اين تحليل نوشته شده است؛ نگاه و نوع تفکر مهندس رحيم مشايي نسبت به هنر و مسائل سياسي تشابهات وافري با ديدگاه هاي شهيد مرتضي آويني دارد، به همين دليل مي توان گفت مشايي شهيد آويني ديگري است، پس قدرش را بدانيم. مباني فکري و نظري شهيد آويني با استناد به يادداشت ها و آثارش و همچنين کتاب هايي که منتشر کرده است با مباني فکري و نظري مهندس مشايي تشابهات مضاعفي دارد. نگاه شهيد آويني به قشر هنرمند و توجه و حمايت از اين خاستگاه با عملکرد و نوع نگاه مهندس مشايي تشابهات فراواني دارد. روشنفکري و نوع نگرش او نسبت به مسائل پيرامون خود نيز تشابهات وافري با انديشه مهندس مشايي دارد. آنهايي که امروز سخت ترين حملات را متوجه مهندس مشايي مي کنند کساني هستند که چندين سال قبل نيز همين برخورد قهريه و انتقادآميز را نسبت به نوع ديدگاه و عملکرد شهيد آويني داشتند... الان هم دنباله همان جريان تند و افراطي مهندس مشايي را به دليل بيان ديدگاه هايش و همچنين تعريف جديدي از سياست و مدرنيته مورد آماج حملات ناجوانمردانه خودشان قرار مي دهد؛ آنهايي که براي اثبات خود حتي به شهيد آويني نيز رحم نکردند.

? آخرين وضعيت بهزاد نبوي؛ به گزارش نوروز بهزاد نبوي عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران که عصر روز عاشورا پس از گذراندن مرخصي چهارروزه خود به زندان اوين بازگشته بود، روز پنجشنبه براي معاينات پس از عمل جراحي به مدت يک ساعت به بيمارستان خاتم الانبيا منتقل و پس از انجام معاينات پزشکي مجدداً به زندان اوين بازگردانده شد.

? گزينه هاي رياست جمهوري حاميان دولت؛ خبرها حاکي از آن است که حاميان دولت از هم اکنون تلاش خود را براي رياست جمهوري دور آينده آغاز کرده اند. به گزارش آينده گزينه حاميان اصولگراي دولت سعيد جليلي دبير فعلي شوراي عالي امنيت ملي است که خبر پيشنهاد وي از سوي حسين شريعتمداري به مقامات ارشد نظام جهت کانديداتوري دوره بعد رياست جمهوري، چندي پيش در محافل اصولگرايان منتشر شده بود. همچنين به نوشته آينده اگرچه نظر احمدي نژاد روي اسفنديار رحيم مشايي به عنوان کانديداي اصلي رياست جمهوري دوره بعد است اما برخي اخبار حکايت از آن دارد که در صورت ادامه مخالفت سرسختانه برخي نهادها، امکان معرفي فردي نزديک به طيف وي که احتمالاً محمدرضا رحيمي معاون اول دولت دهم باشد، به عنوان کانديداي مورد حمايت حلقه نخست احمدي نژاد مي رود.

? ديدار اختصاصي با استادان دانشگاه امام صادق(ع)؛ سايت جهان از ديدار اختصاصي محمود احمدي نژاد با استادان دانشگاه امام صادق خبر داد. به گزارش جهان در اين ديدار پنج ساعته که تا 11 شب به طول انجاميده استادان دانشگاه امام صادق مخالفت خود را در خصوص طرح مسائلي پيرامون مشايي و رحيمي به جهت بي اثر بودن آن و بي توجهي رئيس جمهور به تذکرات و انتقادات قبلي مسوولان و چهره هاي ارشد سياسي و فرهنگي کشور بيان کردند، با اين حال در طول جلسه در چند مورد مباحثي پيرامون اين دو چهره نزديک به احمدي نژاد متمرکز شد.

? احتمال محدوديت هاي بيشتر براي ايران؛ روزنامه وال استريت ژورنال از اقدام احتمالي کاخ سفيد براي تحريم شرکت مخابرات ايران و شرکت آلومينيوم سازي ايران خبر داد. به نوشته اين روزنامه کاخ سفيد در تدارک موانع مالي جديد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.